____________________PROČ KOUKAT NA REALITY SHOW, KDYŽ TOHLE JE REALITA?!_____________________

Fotky z Originál cirkusu Berousek

6. listopadu 2006 v 18:53 |  ___týrání - fotky
Co si myslíte....Je toto přirozené prostředí pro zvířata??? ZKdyž jdete do cirkusu. Za jakým účelem?? Zamyslete se!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 anonim anonim | 17. ledna 2007 v 16:41 | Reagovat

nemám ráda lidi pokud se jim tak dá říkat co týraj zvířata.Nevim jak z toho můžou mít potěšení,protože si to vem když kluk zmlátí silnějšího týpka tak  z toho  máš radost dokážeš si tak,že něco v tobě je.Nejen ten debílek co si každej myslí,že se neubrání,ale u zvíře.Musim se jim smát(ti co týraj zvířata),protože jsou ubohí.ŘEKNI zvíře může se bránit????Ne. Člověk  jo.Takže se nad tím zamyslete.Osobně týrání nepodporuju a ty co dělaj tak se mi hnusí!!!

2 minie minie | 7. dubna 2007 v 19:30 | Reagovat

Divim se, že jsou v dnešní době ještě cirkusy legální záležitost.

3 Martens Martens | 22. dubna 2007 v 16:46 | Reagovat

Cirkus je normální podnikatelská činnost jako každá jiná.CIRKUSY BYLY,JSOU A BUDOU.Nechápu čemu se divíš.Cirkus je kulturní bohatství každé země a jetřeba si ho vážit a podporovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 lucie lucie | 18. května 2007 v 17:46 | Reagovat

ja v tom cirkuse byla(v zakulisi)a muzu vam potvrdit ze se ke zviratum staraji moc hezky

5 hughgffu hughgffu | 3. června 2007 v 21:14 | Reagovat

a kam je asi tak majou dat??,ste kryplove a nic jinyho!"byla sem tam a je to tam wph!pice

6 Tom Tom | 6. června 2007 v 21:18 | Reagovat

Nechápu,jak může někdo kecat,že zvířata u cirkusu trpí.A nebo že prý medvědům opalují přední packy,aby chodili po zadních.To není vůbec pravda,protože kdyby to tomu zvířeti udělali,tak by hned na drezéra zaůtočilo a stejně tak by se stalo,kdyby šli šelmi jako tygři nebo lvi do manéže se strachem,jak někteří zlí jazykové tvrdí.Zvíře se nesmí drezéra bát,ale musí mít z něj respekt.

7 Tom Tom | 6. června 2007 v 21:28 | Reagovat

A taky ještě dodávám:co zvířata v zoo,to není týrání,když jsou zavříté.A když už teda máte někteří připomínky k těm fotkám,tak v zoo to není o nic lepší něž na těch fotkách.

Já cirkusy podporuju,protože to je dřina a sám taky ovládám pár cirkusových dysciplín a lidi kteří cirkusy pomlovají,tak ti asi neznají co je to práce a dřina!!!

8 david david | 7. června 2007 v 12:48 | Reagovat

Di do pici s tema fotkama,ja delam u cirkusu o narozeni tyrani zvyrat to rozhodne neni,maji se u cirkusu lip nez v zoo!!!!!!!!!!

9 Peťulla Peťulla | E-mail | 7. června 2007 v 16:23 | Reagovat

david: Hele klid, jo?! Každej, kdo není blbej, vidí, jaký tam maj podmínky a podobne. Nechápu, proč by cirkus nemoh bejt jenom s lidma a proč nenechat zvířata na svobodě! Tak se klidni a ty fotky mluví za všechno, tgž do žádně piči nejdu ! :-* pa Prde!

10 wercza wercza | 23. června 2007 v 12:05 | Reagovat

sice chápu že se tomu někomu líbí a svoboda je zvířatům určitě přirozenější, ale oni je tam opravdu netýrají a nijak zvířata netrpí-ted jsem tam byla a viděla sem že je mají v pořádku a čistotě a vždy mají dostatek jídla.a když si zvířata zvyknou tak jsou rádni v lidské společnosti-jako pes, kočka atd. to byste mohli řikat že zvířata týrá každej kdo nějaké má.

11 kir kir | 16. července 2007 v 13:08 | Reagovat

lidičky. Ti co tvrdí, že se zvířata v cirkuse týrají ať se zamyslí - v zoo. jsou to přirozené podmínky? nejsou. Přirozené podmínky jsou totiž jen v divočině, kde ty zvířata žijí. podívejte se na koně. jsou jejich přirozenými místy stáje? a ježděni? nejsou. A co kočky? a Psi? všichni byli zdomestikovaní!!!! byli odebráni ze svých životních prostor. člověk si je ochočil. a proto, myslím si, že cirkus je to stejné, jako když má někdo psa, ten má své místo v boudě nebo v koši v baráku!! chodíte ho venčit a hrajete si s ním. učíteho nové kousky. To samé se děje v cirkuse!!! Já tam byla se sestrou. zvířata vypadala spokojeně. Voda, potrava, všeho měli dostatek. Já už viděla týrané zvíře. a řeknu vám, že týrané zvíře by nevypadalo tak zdravě. A ještě jedna věc. pokud by snad někomu vadily kousky cirkusových zvířat : myslíte, že kdyby něco takového dělat nechtěly tak by se neubránily?? medvědi můžou sekat tlapama, každé zvíře se umí bránit!!

12 ... ... | E-mail | 1. srpna 2007 v 11:17 | Reagovat

Lidi co někoho týraj jsou prostě  tohle nedá říct, jsou strašně KRUTÝ....Je mi strašně moooc lííto všech tyraných zvíířatech a mělo by se s tím určitě něco dělat, ale já s tíím nic sama nenadělám..Na mě nikdo nedáá, protože jsem dítě...Ale ikdyž je mi 14 nechováám se jak .........co týrají nevinná zvířátka..To oni se chovají jak maléé sprostéé děti.......Cirkusy by se měli zrušit!!!!!!!!!!!!

13 michala michala | 13. srpna 2007 v 18:35 | Reagovat

cirkusy mam moc rada a moc vsem fandim

14 for  michala for michala | 8. září 2007 v 20:56 | Reagovat

tak ses velkej kentus,a nebo malé děcko..:-)

15 carda carda | 10. září 2007 v 9:53 | Reagovat

Bože to je debata.Když si tak pročítám poslední dobou cirkusácké,nebo jakkoliv světské vzkazy,nebo maily,tak je mi ouvej,že v naší zemi žijeme s totalně sprostým a negramotným lidem.Prosím,dejte je všechny místo těch zvířátek do těch klecí,at je jim třeba padesát,dejte jim učebnice,slovníky,(počítadla snad nemusíte)to zvládají prvotřídně,atd.A až se tato komunita trošku srovná alespon na normální úroven,pak je můžete vypustit.Co je takhle znám,zvířátka se chovají podstatně lépe než oni a měli by si ta místa v těch klecích a při těch drezůrách vyměnit.

16 Soňa Soňa | 15. září 2007 v 13:05 | Reagovat

Včera jsem byla v Národním cirkuse Berousek. Viděla jsem úžasná čísla a ani si nedovedu představit jakou práci a píli musela rodina Berousků vykonat, abychom se my diváci bavili. Takže milí ochránci, kdyby jste trochu přemýšleli a zašli si do cirkusu, viděli by jste, že za úžasnými výkony drezůry zvířat není mučení, či jak to nazýváte, ale čas, který ti lidé s těmi zvířaty stráví, aby je humálním způsobem něco naučili. A to, že se zvířata něco učí, není nic špatného! Snad dá každému, kdo má rozum, že kdyby je to učili po zlém, zvířata by se nenaučila vůbec nic a byla by agresivní. A k těm fotkám. Proč nejdete taky fotit krávy a koně v JZD, když jsou také v ohradě, nebo v chlívku? nebo slepice, které jsou v kleci a snáší vejce Co?

17 carda carda | 15. září 2007 v 20:31 | Reagovat

Raději bych rozlišovala užitková zvířata a ta ostatní.A když jste teda byla v Národním cirkuse Berousek,viděla jste,jak pan Berousek starší popoháněl medvědici,která tapala hlavou dolů po předních tlapách dokola a dokola??Malým bičíkem jí dost vehementně byl do podbřišku.A to když jsem tam byla se svou pětiletou dcerkou okomentovala i ona a byla z toho velmi smutná a nejen ona.Reagovalo na to celé okolí.Medvědice pana Berouska zrovna nějak nechtěla poslechnout,tak se maličko neovládl ve svých donucovacích prostředcích.Zajímalo by mě,co by jste na to pani Sono řekla své dceři Vy??Jak by jste jí to vysvětlila??Bylo mi z toho nanic,byla jsem smutná.Je to vážně jen byznys a nechtěla bych být u toho,když to ta zvířata teprve učí.

18 Soňa Soňa | 19. září 2007 v 14:25 | Reagovat

Paní Cardo, předně rozlišovat zvířata na "užitková" tedy ta, co smějí být zavírána a ta ostatní, která dle Vašeho názoru ne, se mi zdá být absurdní. Když jsem byla na představení, žádné velké donucování bičíkem se nekonalo. Kdybych toto viděla a měla vadle sebe k tomu ještě dceru, bylo by mi té medvědice pravděpodobně také líto a dceři bych prostě vysvětlila pravdu,že medvědi nejsou lidé a také nemají tak rychlé myšlení jako lidé. Pokut je tedy chceme cvičit, je jasné že bez cukru a biče to nejde. Co potom když sál je plný lidí, kteří čekají na další nový kousek, který medvěd udělá. V takovém případě by ty lidi (když se jim nelíbí jak cirkusáci zachází se zvířaty) neměli chodit do cirkusu, do kterého jdou, aby viděli něco nezvyklého. Nebo jste si snad myslela, když jste šla s dcerou do cirkusu, že zvířata se trénují sami?...

19 Milada Milada | 19. září 2007 v 14:31 | Reagovat

Nechápu, co je špatného na těch fotkách! To, že velbloudi sedí ve stínu? Že je slon pod šapitó, nebo to že velbloudi přežvykují ve voze kde je převážejí? A ty kozy a opice mají být jako kde? Volně pobíhat po městě nebo co? Myslím, že ten kdo publikuje tato fota se asi nikdy nesetkat a nežil se zvířety.

20 Patessssssssssss Patessssssssssss | 2. října 2007 v 13:17 | Reagovat

těd bude cirkus Berousek v Huline

21 Naira Naira | 4. října 2007 v 22:07 | Reagovat

Ja si myslim,ze zvirata v cirkuse netrpi,ale u Narodniho cirkusu Original Berousek zvirata opravdu trpi,Medvedi jsou trenovani velmi brutalnim zpusobem a sloni taktez,muj kamarad tam pracoval a vsecno natacel na kameru.Jsou to velice drsne metody.Na slony pouzivaji elektricke hulky aby se pohybovali rychleji.Takze Original Berousek stoji za H...!!!!

22 ale prosimtebe!! ale prosimtebe!! | 5. října 2007 v 21:11 | Reagovat

aloe tohle jsoui fotky z 19. století prosimtě teď se tam ty zvířata maj skvěle ty pipko..

23 petr petr | 6. října 2007 v 12:10 | Reagovat

ale prosím Tebe,myslím,že pipka jsi Ty a přála bych Ti,aby jsi se jako to zvíře do toho cirkusu dostala a pěkně Tě tam potrénovali!!!!

24 veverka terka veverka terka | E-mail | 28. října 2007 v 18:27 | Reagovat

mne osobne se cirkus libi ale tyrani zvirat se mi neliby

25 UTAJEN UTAJEN | 4. listopadu 2007 v 8:35 | Reagovat

TA LUCIE CO PISE ZE SE O NE STARAJI HEZKY,TAK TO JE KRAVA POKUD SE JI LIBI TYRANI

26 Dete do prdele vsichni haaaaaaaaaaaaa Dete do prdele vsichni haaaaaaaaaaaaa | 5. listopadu 2007 v 9:28 | Reagovat

Dete do prdele vsichni haaaaaaaaaaaaa

27 ZAPOMANOUT ZAPOMANOUT | 4. prosince 2007 v 9:03 | Reagovat

KURVI

28 ZAPOMANOUT ZAPOMANOUT | 4. prosince 2007 v 9:03 | Reagovat

KURVI

29 Patrik Patrik | 10. prosince 2007 v 22:03 | Reagovat

Zdravim vsechny milovniky cirkusu,pokud nekdo z Vas do cirkusu chodi casteji tak mu je jasne ze vetsina lidi co tu pise jsou zhuleni agresivni jedinci,kteri nepisi zadnou pravdu,staci se tam jit podivat osobne a hned zjistite ze u tohoto cirkusu se maji zvirata opravdu dobre,jsoou dobre krmeni a maji dobre zazemi,nechapu proc autor nenafotil ty krasne vybehy co pro zvirata maji?!?!protoze se Vas snazi klamne informovat...

ale za vse mluvi to ze navstevy cirkusu se prokazatelne v poslednich letech zvysuji,pokud by bylo se zvirety spatne zachazeno bylo by to videt a lidi by nechodili ale opak je pravdou,nehlede na to ze tento cirkus maximalne splnuje pozadavky pro chov techto zvirat podle zakonu EU,ba co vic ma podminky mnokrat tyto zakony prevysujici......

vim to z vlastni zkusenosti jelikoz jsem take od cirkusu ale z konkurencniho a i kdyz je to konkurence tak bych si pral aby mnoho z tech co tu kritizuji mohli nabidnout takove podminky a peci o sveho psa ktereho maji zamceneho pul dne v panelaku......

vazim si ochrancu ale tech pravych a ne takovych co klamne informuji verejnost!!!!

vsem preji pekny den a hodne zabavy pri navsteve cirkusu!

30 carda carda | 25. prosince 2007 v 10:28 | Reagovat

Tak na tomto sáhodlouhém příspěvku je znát,že to psala primitivní světská hrouda.Výborně jsem se pobavil.Pa váš GADŽááááá

31 Lukáš Brandejs Lukáš Brandejs | E-mail | Web | 2. ledna 2008 v 1:06 | Reagovat

Nové stránky českých cirkusů na www.cirkusy.info

32 Sa-hi-bek Sa-hi-bek | 25. února 2008 v 16:08 | Reagovat

Mno já jednou byla v cirkusu a bylo tam přectavení s poníkem a s uvaděčkou ......a když ten nádherný poníček odcházel ta blbá baba ho kopla do prcinky !!!!!!!!!!!!!!!On jenom zaržál a šel se svěšenou hlavou a staženým ocasem dál !!!!!A všichni se smály.......:-(

Ale jinak mi cirkusi nevadí určitě se tam mají zvířata dobře (a i kdyby ne tak v některých cirkusech určitě jo) .Myslím si že v zoo se mají ale zvířata lépe protože se nemusí předvádět před lidmi...a mají k so bě volný přístup ale v cirkuse jsou klece .....Á taky mě štve že někteří lidé ani nevědí co to , to týrání vlastně je :-(A tvrdí TO JE TÝRÁNÍ atd atd .....

33 Sa-hi-bek Sa-hi-bek | 25. února 2008 v 16:12 | Reagovat

Jo a etě něco tento cirkus bude 26.2.2008.v Mikulově na Amfiteátru......V 5 hodin ..  :-D

34 KIKA KIKA | 29. února 2008 v 18:32 | Reagovat

NAHODOU  MNE SE          V    CIRKUSE LIBI.

35 martin martin | 5. března 2008 v 21:44 | Reagovat

me se vas cirkus moc bi myslim si že je lepsi rozhone je mít v kleci a dostavali najíst,to  co si mysli minie, je to nejakej debil(vůl),zvirata se v tom cirkuse maj dobre a lesi nez aby vyhinuli nekde zizni a cirkus berousek jeden zmích cirkusů ktere sem videl je cirkus Beroudsek mezi prvními  jajuajupijupijejjjjjjj

36 set set | E-mail | 11. března 2008 v 18:52 | Reagovat

Když někdo trápí zvířata udělala bych mu to stejné a vícekrát ...

37 hutrew hutrew | E-mail | 11. března 2008 v 18:52 | Reagovat

Když někdo trápí zvířata udělala bych mu to stejné a vícekrát ...

38 hutrew hutrew | E-mail | 11. března 2008 v 18:54 | Reagovat

a navís ty nebohé zvířata mají také srdce jako my ...

a stejně duležité !!!!!  (jako my )

39 :) :) | 16. března 2008 v 13:06 | Reagovat

Já byla na představení v cirkuse Sultán (Berousek) včera ve Starém Městě u Uh.H. Musím říct, že mi nepřipadalo, že by p.Berousek při vystoupení medvědů medvědy nějak trápil, natož je tloukl hůlkou! při prohlídce zvěřince jsem viděla i takové klece, které autor nafotil viz výše a myslím, že pokud by se všichni ti z Vás, kteří píší o týrání zvířat zamysleli nad tím, v jakých podmínkách žijí i některá zvířata, která chovají někteří lidé doma, rozhodně by nemohl mluvit o týrání zvířat!!! Všechny klece, které jsme viděli, byly čisté, zvířata měla dostatek podestýlky, žrádla, vodu a to nemluvím o koňských stájích, kde stáli frýšští koně! Můžu Vám jen říct, že některé jízdárny na okrese Uh.Hradiště nemají tak čisto v boxech koní, jako měli právě tihle v cirkuse. Na lidech kolem všech zvířat bylo vidět, že vše, co dělají, dělají s láskou ke zvířatům, s obrovským úsilím, dřinou a tvrdou prací. Ano, máte pravdu, musí být pro zvířata těžké žít "kočovným způsobem života" ale myslím si, že všechna zvířata u cirkusu jsou zde odchována od mládí a taky si myslím, že kdyby byla týrána, bránila by se, dala by to svému cvičiteli najevo.Prostě cirkus je určitý smysl, styl života a kdyby lidé, co jej dělají nebyli přesvědčeni o tom, že to, co dělají, je správné, asi by to nedělali.... a zvířata by jim to v opačném případě, že by je týrali, dala   najevo.

    Naopak tříletí fríšští koně, jak jsme se dozvěděli od pána, co nás k nim přivedl, byli k nám přátelští, stejně jako dvacetiletý "mluvící kůň".  

a jestli si někdo z Vás myslí, že všechna čísla, která mají se zvířaty secvičená, jsou naučená za chvíli, asi tomu tak není. Všechno je to jen dřina a spoustu času, který cvičitelé zvířatům věnují.

   Myslíte si, že cvičení jezdeckých koní na jízdárnách, žití koní v nedůstojných podmínkách, jako např.na RanchNevada poblíž Smraďavky u Buchlovic, kde se koně mačkají i po dvou v boxech, žijí v nedůstojných podmínkách, někteří z nich jsou vyzáblí a většina z nich slouží majiteli na vydělávání peněz.... že to není týrání zvířat??? A určitě je takových případů v běžném životě blízko nás daleko víc.....

Podle mého názoru, kdo chce mluvit o týrání zvířat v cirkuse, ať nejdříve cirkus navštíví, stejně jako jeho zákulisí a ať si sežene pravdivé informace o postupech, které se při cvičení zvířat v cirkusech používají. Jinak je to jako ....jedna bába povídala..... a skutečnost je přitom  úúúplně jiná....

40 Carda Carda | 20. března 2008 v 20:02 | Reagovat

Pěkně jste se rozpovídala.Ale hned v začátku vás musím vyvést z omylu.Cirkus Sultán Berousek a originál cirkus Berousek,kde jsem byla já jsou absolutně rozdílné cirkusy.Představení v Sultánu znám a nějak si nevzpomínám,že by tam byli medvědi?? Ale je pravdou,že letos jsem je nestihla,tak mohla v programu nastatzměna.Věřte mi,znám zákulisí většiny cirkusů,nejsou všichni stejní,ale u většiny to je zlé.A bude hůř.Cirkusům,teda těm menším se daří čím dál hůře a kdo to odnese??

41 Raduška Raduška | 22. března 2008 v 15:01 | Reagovat

Carda: Tak to máte asi krátkou paměť. Navštívila jsem stejné představení   ( Sultán Berousek) a kupodivu jsem medvědy v manéži taky viděla :) Čím to asi bude? :) Jejda, a když jste tak razantně proti cirkusům a jste přesvědčená, že tam zvířata trpí a chovají se k nim nehezky, tak proč tam vlastně chodíte? Nebo vlastníte cirkus a mluvíte z vlastních zkušeností?

42 Lemur Lemur | 22. března 2008 v 22:50 | Reagovat

My jsme také navštívili představení Sultánu asi před třema lety a žádný méďa.Paní Carda ale psala o Originál Národní cirkus Berousek.Ten jsme navštívili letos.A můžu potvrdit katastrofa.Souhlasím není to u všech stejný,ale tady se mi spousta věcí a metod,které měly zůstat  myslím v zákulisí opravdu nelíbilo.No a to zákulisí snad ani nehodlám domyslet.Proč se chodí do cirkusu?Hloupá otázka.Byli jsme tam po celá léta zvyklí chodit a věřte,že už nejsem nejmladší,tak jich bylo hodně.Ale poslední dobou se to vážně nějak zvrtává.Asi je to dobou.Vše je drahé a provoz těchto cirkusů musí být určitě velmi nákladný.Dobří artisté raději na sezonu mizí do zahraničí,tak to musí někdo zachránit.Myslím tím tlak na zvířata.Toto je diskuze,tak jsem napsal svůj názor a velmi špatnou zkušennost.

43 aniim aniim | E-mail | 1. dubna 2008 v 16:59 | Reagovat

hm nevite o tom nic jajsem tam delala brigadu a oni ti kone a jine zvirata netiraji mas trapny blog

44 Kaston Kaston | 1. dubna 2008 v 22:23 | Reagovat

Aniime,že Vy jste tam přehazovala hnůj,že?? Sem nám snad ani raději nepište a už vůbec ne pochvaly.Takto negramotnou větu by snad lépe napsal i žáček druhé třídy základní školy.Ale tam jste se asi ani nedopracovala. 'a oni ti kone a jine zvirata netiraji',nebo jste myslela,že je tam i natírají?? Fakt síla.Omlouvám se,ale na tohle nešlo nereagovat.Ostuda !!!!! Tohle bylo totálně trapné.

A jinak k této debatě.Berme to tak,jsou cirkusy a cirkusy.Já bych raději ale lidem a hlavně rodičům dětí doporučil jakoukoliv zologickou zahradu.Myslím,že tam je na zvířátka podstatně krásnější pohled,super procházka a pěkný výhled na přírodu.

45 aniim aniim | E-mail | 7. dubna 2008 v 15:40 | Reagovat

kaston hm nic nevis jsi jen ,a gramatika neni ma silna strankaa netiraji je to vim sama to ze ti si mislis toto tak to je lez jsi trapna !!!!!!!!!!a zoo tam je spis tyraj ponici chodi cely sen v kruhu a vozi maly fakany a ani vodu jim nedaji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!jsi trapna a tento blog taky

46 porthos porthos | E-mail | 7. dubna 2008 v 15:51 | Reagovat

proc tu mas jen fotky co ukazuji spatnou stranku cirkusu dejsem i fotky co ukazuji dobrou stranku !

47 zaza zaza | 9. dubna 2008 v 19:02 | Reagovat

newim jak vy ale ty zvirata si na to stejne zvykly a do divociny by se stajne vratit nemohly tak newim co tu resite kazdy ma svuj osud

48 zaza zaza | 9. dubna 2008 v 19:08 | Reagovat

sice nekter cirku ty zvirata tyraji ale urcite to eni berousek kdo by na nej chodil a jestli se vam to nelibi tak tam nechodte divaku ma stejne dost

49 karolínka karolínka | 10. dubna 2008 v 16:18 | Reagovat

Přesně tak, že v zoo chodí poníci celý den pod sedlem, mnohdy na ně posadí i "dítě", které svou váhovou kategorií zapadá do dospěláků, to nikdo neřeší, že? To je v pořádku...Myslíte si, že zvířata v zoo jsou šťasná?

Proč všichni odsuzujete cirkus jen díky pár "zaujatým" fotografiím?

Jak už tady zaznělo, proč autorka nenafotila také jiné fotografie? Proč jen to špatné? Všechno má svá negativa i pozitiva, záleží jen na tom, co hledáme...

50 porthos porthos | E-mail | 10. dubna 2008 v 21:03 | Reagovat

karolinka.dekuji ze souhlasis ze vsim!!!!!!!totka jsem byla v zoo u poniku(sama uz nejdu jsem velka a tezka)a dosla tam tlusta holka hned na ponika a ten chudak ani nemohl chodit pod tou vahou

51 Petra Petra | 12. dubna 2008 v 12:40 | Reagovat

zrovna včera jsem byla v cirkusu a nepřipadá mě ,že by zvířata nějak trpěli ba naopak jsou to keci co tu povídáš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

52 pavlínka pavlínka | E-mail | 13. dubna 2008 v 20:40 | Reagovat

cirkus berousek je sdobry ja ho znam z vlastní skosenosti dne18.4.2008 přijely do křince a ja skamoška ma sme jinm pomaholy postavit a tak sme se snima seznamili a jsou hohně mily!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

53 porthos porthos | E-mail | 14. dubna 2008 v 14:07 | Reagovat

jj take vim take jsem jim s kamoskama pomahali hlvne u koni a poniku a jsou  v poho co tu autorka piuse jsou kecy!

54 kasa kasa | E-mail | 16. dubna 2008 v 17:48 | Reagovat

ahoj byl jsem na vašém cirkuse ve Val.Meziříčí bylo to super

55 nikoletes nikoletes | 19. dubna 2008 v 13:10 | Reagovat

Představení cirkusu Original  Berousek bylo velmi pěkné,všichni zaměstnanci se ke zvířatům chovali dobře a nepřipadlo mi,že by je týrali,spíše naopak....mají k nim vytvořený krásný vztah....a nakonec Ti dva malý medvídci jsou super!!!!!!!!

56 ajisek ajisek | E-mail | 20. dubna 2008 v 17:36 | Reagovat

budete i v lounech?prosím odepište

57 Swaya Swaya | E-mail | 29. dubna 2008 v 8:37 | Reagovat

Nelíbí se mi v jakých podmínkách zvířata v cirkusech žijí,ale ošetřovatelé se jim hodně věnují,zkuste nějaký kousek naučit svého psa,bude rád cvičit a rád se učit,kdyby se cítila ta zvířata špatně,tak nic nepředvedou. Prostředí nic moc,ale péče snad nebude nijak krutá.

58 nat nat | 29. dubna 2008 v 15:16 | Reagovat

to je hrozny kdyz nikdo nekoho tyra a trapi.jak by se to libilo tem hajzlum kdyby nekdio tyral je!!!!!a stve me ze za tyrani zvirat dostanou jenom napr.:nekolik hodin verejnych praci to je hrozna nespravedlivy a melo by se za to davat dozivoti a nebo tem lidem udelat uplne to sami co delaj oni

59 nat nat | 29. dubna 2008 v 15:16 | Reagovat

to je hrozny kdyz nikdo nekoho tyra a trapi.jak by se to libilo tem hajzlum kdyby nekdio tyral je!!!!!a stve me ze za tyrani zvirat dostanou jenom napr.:nekolik hodin verejnych praci to je hrozna nespravedlivy a melo by se za to davat dozivoti a nebo tem lidem udelat uplne to sami co delaj oni

60 porthos porthos | E-mail | 29. dubna 2008 v 15:59 | Reagovat

swatan preve

61 Andy Larkyn Andy Larkyn | E-mail | 17. května 2008 v 9:01 | Reagovat

Já kdybych někoho pristihl tak bych se neudrzel a dal bych mu takovou facku ze by na me nezapomnel.

62 Andy Larkyn Andy Larkyn | E-mail | 17. května 2008 v 9:02 | Reagovat

ja nevim co na tom  vidi debilove.

63 Hanullee Hanullee | Web | 18. května 2008 v 11:07 | Reagovat

ahoj ja byla u cirkusu Carini.. od miho byvaleho kluka rodina viis, a vubec se mi nelibylo jak zachazeli s konickama:( proste cirkusy nesnasim od te doby,,,,,, jsou to falesni lidi vim o cem mluvim! pac sem si s nema neco zazila, a Berouskovi, ani nemluvim ten starej páprda vystupoval ožralej! a ted se pry zabil hlasili to v radiu tak nevim že,,,, jinak ahooj

64 Mrs.DeliciOuS Mrs.DeliciOuS | Web | 20. května 2008 v 18:38 | Reagovat

Ahoj!

Moje kamarádka Daniela H. miluje zvířata. Proto jednou zašla do Berousku se zeptat, jestli nemůže pomáhat! Mohla a všichni si jí strašně oblíbili! Pomáha se vším a má též ve všem přehled. Dokonce s nimi zřejmě bude jezdit celé léto! Mohla chodit aj i ke slonům ( samozřejmě, ne po vystoupení ) a tak. Vodila dokonce i koně do manéže, čistila a tak! A prý se tam o zvířata starají přepychově! Bohužel, se teď stala ta tragédie..

65 porthos porthos | E-mail | 22. května 2008 v 17:43 | Reagovat

hmmm  berousek znam a nikdo mne proti nim neposte berousek se o koe stara hodne dobre a taky jsem delala brigadu a dovolili mi to same co danieli a muje zlaticko je porthos a nikdo nebude vztahovat ruce a na berousky

66 Hana Hana | 23. května 2008 v 23:07 | Reagovat

Nemyslím, že cirkus nutně znamená týrání zvířat. Život cirkusáků určitě není jednoduchý a práce je také mnohdy riskantní - viz ta nešťastná událost.

Cirkusová představení přinášejí hodně radosti mnoha lidem a především dětem. A to, že vyfotíš opici v kleci nebo zvířata v ohradě, to přece není týrání. Hlavní je, abychom si zachovali zdravý rozum a ne ve všem viděli to špatné, také se mi nelíbí ta anketa v úvodu, já ji nemohu vyplnit, protože nenabízí jiné možnosti a kliknout jen tak?

Buď spíše optimista, týrané zvíře by asi nepředvádělo cirkusová čísla tak, jak je známe.

67 Kikina Kikina | E-mail | 28. května 2008 v 10:43 | Reagovat

Tak ráda bych podotkla něco o zoo a o cirkusu,za prvné každý cirkus má jiný systém chovu zvířat! Někde ty podmínky jsou dost špatném,někdy průměrné a někdy dobré,stejně jako v ZOO!  Je pravda že znám třeba zoo kde ti poníci jsou opravdu ve špatném stavu a taky zoo kde pořád chodí a vozí děti i nad 60 Kg,ale to jsou pouze jen některé zoo,ne všechny! Třeba v Brněnské zoo se může vozit pouze do 45 Kg a poníci se tam často střídají,taky jsem slyšela že mají velký výběh na pozemku zoo ale kde je vstup zakázán,takže nemluvte tady o něčem o čem vůbec nevíte a taky třeba v zooparku je poníkům věnována skoro každodění péče a procházky venku.Vozí se tam jen o víkendech od 13:00 - 16:00,přiznám se že jejich stálý pobyd ve stájích se mě nelíbí ani v nejmenším, ale slyšela jsme že se mají vracet do velkého výběhu.Co se týče ošetřování tak to je též v každé zoo jiné.Ale rozhodně se tady nedá debatovat že cirkus jako společnost je špaté,stejně jako zoo,třeba znám taky soukromníky kteří se o ty zvířata starají hůř než kdekoliv jinde! Ty znám též, ale nebudu je tady vyjmenovávat.A také tohle téma není vhodné k debatě,protože máme nedostatek informací a fotky poze z jednoho cirkusu nestačí!

68 týna týna | 31. května 2008 v 19:48 | Reagovat

já nechapu co vam pořad je jako ja bych řekla že v narodnim cirkuse original berousek se o zviřata staraji nejvic ze vsech cirkusu tak ja nevim co furt mate se podivejte na jine cirkusy tam je to jeste horši

69 porthos porthos | E-mail | 1. června 2008 v 6:38 | Reagovat

jj to tady rikam ze by mela dat i fotky jine kdyz mas krecka v kleci tak e to jakotaky tiranstvi ??????????nemuzeez jej pustit utece a kdybys vifotila neco vic treba jak jsou kone (frizaci) v ohrade neubylo by te!!!

70 týna týna | 1. června 2008 v 13:01 | Reagovat

přesně!!!!

71 porthos porthos | E-mail | 1. června 2008 v 20:39 | Reagovat

jjjjnenavidim kddyz nekdo vifoti to zle a machruje a co to dobre trebase mrknete na toto

http://www.berousek.cz/zoopark.htm

a potom se rozmislete co je pravda  co leza tobe tino dekuji za podporu mas icq??

72 kamila kamila | E-mail | 4. srpna 2008 v 11:00 | Reagovat

AHOJ HOLKY MATE SVATOU PRAVDU JA MAM KRECKA A MORCE A TAKY JE MAM V KLECI JINAK BY MI UTEKLY!!!

73 hanka hanka | E-mail | 15. srpna 2008 v 12:52 | Reagovat

ahojky,zdravim vsechny ucastniky tehle stranky!!!!u narodniho cirkusu berousek jsem pracovala skoro tri roky a ted,kdyz tady ctu vzkazy od nekterych z vas,dela se mi spatne................myslite si,ze kdyz vstavame rano v 5 a koncime vecer v 22hod.takze,sedime na prdeli??neeeeee,snazime se pracovat se zviraty,at uz po strance treninku a nebo kontaktu mezi zviretem a clovekem.jako mala jsem jezdila zavodne parkur a nezazila jsem staj,kde by se  takovym to,zpusobem staraly o koně......a nebo o jina zvirata....co se tyce,toho ze,pouzivaji na slony elektriku,tak to neni z toho duvodu aby,,sli rychleji ale,z duvodu toho,ze sloni chodi na volno nemaji zadne lonze nebo tak....a obe vazi pres 5 tun...nebo obe,kdyz jeste dunicka zila a chtela bych videt toho chytraka,co to jsem psal jak by uvedl slona bez pomoci nejake pomucky.......jinak pro uzivatele porthos,tak ten uz to ma za sebou,umrel.........zvirat v cirkusu berousek masji vybone majitele,kteri se o ne straji vic nez o sebe....proto neodsuzujte neco o cem,vite velky h...o a starwejte se o sebe....hanka

74 Sami Sami | 24. srpna 2008 v 23:40 | Reagovat

Lidičky klídek :) cirkus berousek original netyra zadne zvirata my stama mame 2 poniky! a muzhu vam rict zhe to jsou opravdovy cirkusaci :) na jednom ponclikovi se ucime skakat a jdemu to sqele!!! Myslíte si že tohle jsou fotky z berouska??!? V těhle národních cirkusech llidi netýrají zvířata .... zamyslete se ... to by asi knim moc lidi nechodilo ..!!

75 ederova kristyna ederova kristyna | 29. září 2008 v 18:42 | Reagovat

byly ste u nas ve zbysove pomahali jsme vam stavet stan prijedte zase co nejdriv                                s pozdravem kristyna

76 Klarča Klarča | E-mail | 12. listopadu 2008 v 8:48 | Reagovat

pomatuju si jak cirkus brousek byl u nas ve Znojme a muzu vam rict pomahala sem jim u koni a bylo to super zazitku pamatuji si na tyto dobry lidi.Kajiček,Eriček,Jara,Lukasa karolinka a Simonka moc vas mam všechny porad rada tak at vam to jde porad takhle dal Klara

77 barbora barbora | 12. listopadu 2008 v 13:33 | Reagovat

ahoj  ja jsem u vas pracovala

78 reprobate reprobate | Web | 15. ledna 2009 v 17:38 | Reagovat

Cirkusy a jiná rádoby zabavné zřízení se zvířátky - nepodporovat a nepodporovat a na dobro zatratit ....

79 Jura Jura | E-mail | 26. března 2009 v 20:15 | Reagovat

Hmmmm. Takže.

1. Cirkus bez zvířet není cirkus!

2. Krotitelé a cvičitelé těchto zvířátek VÍ co dělají, protže na to mají školu a zvíře ti nebude dělat to co ho nebaví, protože to už by totu dávno nebylo.

No ja myslí, že to stačí.

80 Banny33 Banny33 | 21. dubna 2009 v 13:09 | Reagovat

[79]: víc argumentů nemáš?jsi k smíchu,stejně jako celá ta cirkusácká banda.Jsem pro cirkusy - ale BEZ ZVÍŘAT!To jsou cirkusáci tak neschopní a méně kreativní,že pro úspěch a slávu potřebují dělat ze zvířat šašky?!I když jsou mladé slečinky (viz výše) unešeny a okouzleni krásou zvířat s možností být jim nablízku,tak snadno přehlížejí fakta,která k patřičnému životu zvířete nepatří.Můj syn dostal ted ve školce vstupenku do cirkusu jelikož je ted u nás,a mile ráda jsem ji roztrhala s tím,že takovou tyranskou blamáž podporovat nebudu.A nebyla jsem jediná.Ve školce ji jedna paní vrátila učitelce se stejným důvodem.Být více takových - zvířatům by ta šaškárna brzy skončila a doufám,že se dožiju dne,kdy zvířata z cirkusů vymizí.

81 Filip Skýpala Filip Skýpala | E-mail | 18. května 2009 v 20:13 | Reagovat

Kdy bude cirkus Berousek ve Zlatých Horáh a v Mikulovicích

82 Rispect Rispect | 18. června 2009 v 2:23 | Reagovat

Tohle všechno tu je jenom snůška blábolů,tedy myslím tím ldii co tady píšou že zvářata v cirkusech jsou týrána.Možná někde ve světě ano,ale v ČR tomu tk rozhodně není,už se konečně vzpamatujte,e by si to to zvíře nenechalo líbit a zaútočilo by.To Vám nejde do hlavy co? vy už ty mozky máte tak vymyté z toho Vašeho ochranářství.Raději sledujte to,co se děje kolem Vás a každý si zameťte před svým prahem.V ČR byl vždy cirkus postaven na drzúře zvířat a tak tomu vždycky bude.Cirkusy  byli,jsou a navždy budou.Cirkus je totiž věčný a vy stím nic neuděláto bando tupců...

83 Simona Simona | 23. července 2009 v 16:14 | Reagovat

[9]: V cirkuse jsem strávila mnoho času.Poněvadž jsem tam měla přítele a pdle toho co jsem viděla,tak se ke zvířatům chovají moc pěkně.Nikdo tam nikoho netýrá.Raději se dívejte na to jak se chovájí lidé k zvířatům kolem vás.To nikdo nevidí,ale o cirkusi se staráte.

84 PETR L. PETR L. | 8. října 2009 v 18:33 | Reagovat

některé cirkusy zvířata tyraji např:astra ale NCO BEROUSEK ROZHODNĚ NE!!TO JSOU FOTKY Z ROKU 2005 A TED JE ROK 2009 A O HODNĚ SE ZLEPŠILI!

85 petra petra | E-mail | 21. listopadu 2010 v 23:23 | Reagovat

Znám tento cirkus velmi dobře,a mohu s klidným svědomím říci že zde jsou zvířata na prvním místě,a mají lépe nežli lidé co tam pracují.Tím ale nechci říci že lidé se tam mají špatně.Pan Jiří berousek starší je moc fajn pán,a jeho syn Jiří též.Mohu říci že jak oběma pány tak s dcerou pana Berouska Renatou jsem byla za dobře.Zvířatum rozumějí velice dobře.A nehledě na to když náhodou má nějaké zvířátko zdravotní problém tak ihned volají doktora,který i v noci okamžitě dorazí.Tento cirkus je co se tíče chování lidí ke zvířatům v naší republice na 1 místě.Neuvidíte tu že by se zvířata mlátili nebo nějak jinak týrali.A kdo neví o zákulisí nic tak at raději mlčí!!!

86 Deanna19Osborn Deanna19Osborn | E-mail | Web | 28. prosince 2011 v 21:51 | Reagovat

I guess that to get the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> from banks you must present a firm reason. But, once I have received a short term loan, just because I wanted to buy a building.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama